вторник, 30 юли 2013 г.

За да бъдем заедно...

Ще бъда Снежната кралица,а ти - порасналият Кай,
на север със шейната ми ще се отправим бързо,
а там с прегръдките си нежни от студа ще те изтръгна,
и ще забравиш свойта Герда и сандъчето ви с рози.

Ще поискам "вечност" да си сглобим от парченца огледало,
и да останем двама в ледения ми дворец навеки,
ала сърцето ти - буца лед,да разтопя ще трябва
и зная после ще попиташ - "Де е Герда ? " .

Как ми се иска в омагьосания цветарник да си остане,
с проклетия гарван или в разбойническия замък,
с целувки от спомените ти да я открадна,
а липсата със снежни чудеса да разсея.

Въздишам...,грешните герои съм избрала,
накрая, с кънки и любима ще те изпратя,знам,
ще се завърнеш с нея там,където лятото царува още, 
а вечността си ,аз, ще споделя със ледения си дворец.





Е. П.

Няма коментари:

Публикуване на коментар