неделя, 1 май 2016 г.

Обикнах те, докато спеше

Не заспивай преди да ти пожелая лека нощ.
Заспи преди мен, за да бдя над съня ти. Да гледам как бавно отпускаш клепки и забавяш дъха си. Как съзнанието ти напуска стаята и земния свят и отплува в страната на сънищата. А тялото ти, свито на кълбо, се грее до моето. После напрегнато бърчиш чело. Пак ли кошмари? Боя се повече от теб ... Искам да съм буден, ако имаш страшен сън. Ако бълнуваш или се развикаш и събудиш. Да те успокоявам. Да галя страните ти. Да ти шепна "любима". Да отдръпвам къдриците от лицето ти. Да те топля в обятията си, докато заспиш отново.
Обичам да посрещам утрото буден, за да гледам как се будиш. Как смешно се разтягаш във въздуха и ръкомахаш. Как местиш главата си на всички страни. Как ръцете ти търсят моите...
Всяка сутрин ме питаш "как спа". А аз винаги отговарям "чудесно".
С нетърпение очаквам да ми разкажеш странните си сънища.
Сънувай, любима, сънувай!
Обикнах те, докато спеше.

 
 
Е.П.

Няма коментари:

Публикуване на коментар